İblis dostlarının hadis iddialı hileleri

aorskaya

Katılımcı Kardeşimiz
Üyemiz
Katılım
13 Mart 2013
Mesajlar
33
Tepkime puanı
0
ALLAH'IN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN.

Sevgili kardeşlerim,

Bu yazımı her rivayeti hadis kabul ederek, kuranı terk etme pahasına, bunlarla dini yaşayan, yaptığı yanlışları göremeyen kardeşlerime bir bakış açısı yaratması için yazıyorum.

Yazıya katılanlar yada katılmayanlar olabilir. Herkes olumlu yada olumsuz görüşleri ile katkıda bulunursa yararlı olur düşüncesindeyim.

Her zaman doğru olurmu, geçerli olurmu onu bilmem ama, içerik bakımından katıldığım bir söz vardır.

"Zalimler daha çok alimlerden çıkar."

Bu söz üzerine birazcık düşündüğümde sayıca olmasa da zalimliğin şiddeti bakımından alim zalimlarin zulmü daha can yakıcıdır. Diğer kimselerin zulmü, onlara yakıştırıldığı için, bunlar tarafından zulme uğramak biraz daha anlaşılabilir olurken, alimlerin zulüm yapmamaları yönündeki beklentiler yıkıma sebep olabilmektedir.

İşte bu durum konu din olunca, daha da şiddetli sonuçlar göstermektedir. Peygamber ve Allah'ın isteği aksine din adına eylemde bulunanlar bir de kendilerini çok gerekli şeyler yapmış gibi lanse ederek dindarları yanıltmakta tuzağa düşürmektedir.


BU RİVAYETLERİ HADİS KABUL EDEN HADİS DERLEYİCİLERİ ALİM MİDİR-ZALİM MİDİR?

Peygamber ve Allah'ın koruyup kollamadığı hadisleri, bir takım alimler hangi yetki ile ortaya çıkarıyor, hangi kafayla hadis diyebiliyor?

Saçma sapık rivayetleri yüzleri kızarmadan hadis diye size dayatacaklar, siz de utanmadan sapık hadis iddialarını bile kabul edip, müslümanım diyeceksiniz öylemi?


Uyanın artık! Gözünüzü açın! Peygambere güya toz kondurmuyormuş gibi davranış sergileyerek; ona hakaret, iftira olan rivayetleri kabul etme yanlışınızı görün.

Dini kurandan öğrenmeniz gerekir, bu alim dediğiniz, peygamber ve Allah'a bir bakıma asi gelen kişilerden değil.

Bu kişiler sapık rivayetleri kitaplarına sokup, size hadis diye dayatırken, siz gözünüzü gerçeklere kapatıp bunları kabul edereken ne duruma düştüğünüzü görün?

İBRETLİK HADİS RİVAYETLERİNE BİR KAÇ ÖRNEK:

1 - AYŞE ANNEMİZE ATILAN İFTİRAYA ÖRNEK:

Hz. Aişe (r.a.) şöyle anlatıyor:
" Eşleri olan bizlerden biri adet gördüğü zaman Allah'ın Resulü (göbekle dizler arasına örten) genişçe bir örtü örtünmesini emreder, sonra da onun göğüslerine yönelirdi." (Nesai, 1,189.)

2- PEYGAMBER EFENDİMİZE İFTİRAYA ÖRNEK:

Erkek, adetli karısının dizkapağı-göbek arasına dokunmadıktan sonra, onunla her türlü cinsel oynaşma yapabilir. Karısının eliyle, ya da vücudunun başka yerleriyle tatmin olabilir ve diz kapağı - göbek arasından da örtü varken yararlanabilir.

Bunda hiç bir sakınca olmadığı gibi, hem kendini boşaltıp haramdan koruduğu, hem de âdetli iken bir bakıma hasta olan ve yalnızlık hissedebilmesi muhtemel bulunan eşiyle ilgilendigi için, bu sevap ve yapılması gereken bir davranıştır.

Efendimizin, bütün hanımlarına, onlar hayızlı iken bu şekilde yaklaştığı rivayet edilmiştir.

3- İMAMLARA İFTİRAYA ÖRNEK:

Hatta bazılarına göre âdetli hanımıyla cima dışında herşeyi yapabilir. Imâm Muhammed bu görüşdedir.

İmam Muhammed, "Kan gelen yerden sakınılması şartı ile her taraftan faydalanılması helaldir." demiştir. İmamı-ı Şafi'de bu görüştedir. Bu durumda kan gelen yerin örtülü olması, açık olmaması lazım. Bunu yapan kimselerin de kendilerinden emin olması gerekir. (bk. İslam Fıkhı Ansiklopedisi; Büyük Kadın İlmihali, Rauf Pehlivan, Gonca Yayınevi, 1993)

4 - SAPIKLIĞIN BEDELİ RİVAYETİ:

hanefî, Şafiî ve Malikîlere göre, adetli veya lohusa olan eşiyle cinsel ilişkide bulunan erkeğe keffaret cezası gerekmez. Ancak tövbe ve istiğfar etmesi gereklidir.

Ancak "Karısıyla hayız halinde, adetin ilk günlerinde ilişkide bulunursa bir dinar, son günlerinde bulunursa yarım dinar sadaka verir." (Nesai, Taharet 182, (1, 153) hadisine göre sadaka vermek iyi olur.
Fıkıh kitaplarında, "Eğer kan kırmızı veya siyah ise bir dinar, sarı ise yarım dinar sadaka vermesi müstehap olur." (Mavsili, el-Ihtiyâr I/28; El-Muhit - Serahsi) denilmektedir. (Bir dînar, yaklaşık 4,5 gr. altın demektir.)

5- SAPIKLIĞA BEDELİN PEYGAMBERİMİZCE BELİRLENDİĞİ İFTİRASI:

Allah Resulu (asm) buyuruyor:
"Karısıyla hayız halinde, adetin ilk günlerinde ilişkide bulunursa bir dinar, son günlerinde bulunursa yarım dinar sadaka verir." (Nesai, Taharet 182)

6- BURADAKİDE; İMAN EDENLER İÇİN, ALLAH’IN SÖZÜDÜR.

ALLAH'IN KİTABI KURANI KERİMDEN (ANLAMAK İSTEYENLERE)

BAKARA (2) 222.AYET:
"Sana hayızlı ile cinsel ilişkiyi soruyorlar. De ki, bu (her iki tarafâ da) eziyet verici bir şeydîr. Onlar âdetli iken onlardan ayrılın ve temizleninceye kadar onlara yaklaşmayın. Iyice temizlendiklerinde Allah'ın size emrettiği yerden onlara gidin. Allah çok tövbe edenleri ve tertemiz'olanları sever."

Bu rivayetlerde alimler (!) den alındı.

Hala onların alim olduğunu düşünüyormusunuz?

Buyurun bakalım, azgın-kuduz hadis rivayetlerini KURANIN YUKARIDAKİ EMRİNE RAĞMEN hadis diye savunup, kabul edebilen varmı?

...devam edecek.

saygılarımla...
aorskaya

not: Burada; saçma, sapık, yüz kızartıcı rivayetler ele alınacak olup, peygamberimize, annelerimize ve diğer önemli müslümanlara yapılan iftiralar, şeytan dostlarının hilelerinin iyi anlaşılabilmesi için küfür ve utanılacak kelimeler sansürlenmeden, yani orijinal haliyle yazılacaktır.

Özellikle hanım kardeşlerimizin affına sığınarak; bu pis, utanç verici kelime ve cümlelerin aynen yazılmasını, herşeye rağmen bunları hadis kabul edenlerin olduğunu göstermek için yazmayı doğru bulduğumu belirterek, kardeşlerimizin anlatılanlar üzerinde ciddi olarak düşünmelerini bekliyorum.
 
Üst Alt