10 günde sigarayı bırakabilirsin

hacı anne

Süper Kardeşimiz
Üyemiz
Mesajlar
1,045
sigarayı bırakma kürü, sigaradan kurtulmak için, sigarayı bırakmak istiyorum, sigarayı bıraktıran kür, sigarayı bırak

10 günde sigarayı bırakabilirsin

Bir tencerede bir bardak süt, bir diğerinde de bir bardak su kaynat..

Kaynamaya başlayınca bu ikisini bir tencerede karıştır..

Ve bu ikisinden hasıl olan buharı 10 dak. müddetle içine çek -burnundan, solu yani
-

Bu işi aynen bu şekilde 10 gün yap..

Göreceksin ki ciğerlerindeki tüm pislikler garib renklerde ve acaib bir tarzda çıkacak..

10 gün sonra sigara içen kişi, sigaradan nefret etmeye başlayacak!
Ve bırakacak.

Bu yöntemi deneyen birisinden aktarıyorum size, sonuç mükemmel ve her deneyen sigarayı bırakıyor.

Bu kişi 10 gün sonra doktora gitmiş ve çeşitli röntgen ve tahlillerden sonra doktor, hiç sigara içmeyen birinin ciğeri gibi, ciğerlerinin temiz olduğunu söylemiş
-bu kısım bana pek inandırıcı gelmedi ama neyse
-

Dene, bir şey kaybetmezsin, sadece bir bardak su ve süt


Selamlarımla

Dr. Muhammed Hamd Halis Harbi

يغلى كأس حليب في قدر

وكذلك يغلى كأس ماء في قدر آخر

وعندما يصل كل منهما لدرجة الغليان

يخلط كلاً من الحليب والماء في قدر آخر

ويستنشق البخار الناتج من الخليط لمدة 10 دقائق

تكرر هذه العملية لمدة 10 أيام متتالية

ستخرج جميع الأوساخ العالقة في الرئتين بجميع ألوانها بطريقة مدهشة وكثيفة

وبعد مضي فترة ال 10 أيام سيكره المدخن طعم السجائر

وسيساعده ذلك في الإقلاع عن التدخين

هذه الطريقة نقلتها عن مجرب لها وأكد النتائج الإيجابية لها وأقلع عن التدخين نهائياً

بعد العشرة أيام زار الطبيب ليؤكد له الطبيب

بعد الفحص والأشعة كأن صاحب الرئتين لم يدخن طيلة حياته

جرب لن تخسر شيئاً ... ستخسر كأس حليب وكأس ماء فقط

تحياتي

د. محمد حمد خليص الحربي


ولا تنسونا من الدعاء

Bizi duada unutmayın
 

hacı anne

Süper Kardeşimiz
Üyemiz
Mesajlar
1,045
Dene, bir şey kaybetmezsin, sadece bir bardak su ve süt
 
Üst Alt