Meryem suresini 41 gün okuyup hamile kalmak

belkibirgün

Katılımcı Kardeşimiz
Üyemiz
Mesajlar
66
Meryem suresi okuyup hamile kalmak, 41 gun meryem suresi, Meryem sueresini 41 gün okuyup hamile kalmak konusu hakkında bilgi.
Selamün aleyküm, benim bir akrabam yıllardır çocuk sahibi olmak istiyor, testlerinde bir sorun da yok ama bir türlü hamile kalmadı. Birileri de ona meryem süresini 41 gün boyunca günde 1 defa okuyup hurmaya üfleyip şifa niyetine ye demişler. Şimdi kulaktan dolma bazı bilgiler çok oluyor bizim toplumumuzda. Sizin siteye de güvenim sonsuz o yüzden size danışmak istedim, bunun doğruluk payı var mı? Yapılmasında bir sakınca olur mu? Allah razı olsun yardımlarınız için Allaha emanet.
 

nurefsan

Katılımcı Kardeşimiz
Üyemiz
Mesajlar
26
merhaba kardeşim meryem suresini bilmiyorum yalnız bildigim bir konu hakkında kaynaklar ışıgında bilgi vereyim. Allah (c.c)" bana bu isimler ile dua ediniz ben de icabet edeyim " buyurdu. Bu isimler Rahma'nın Esmaları dır..YA BARİU Ya MUSAVVİRU İsm-i cellilleriyle YA HALIKU ism-i şerefini çoçugu olmasını isteyen ve fakat doguramayan bir kadın, yedi gün oruç tutar ve her iftar vaktinde bir tas su üzerine bu üç ismi 21 kere okur ve üfler ve o su ile orucunu bozarsa ALLAH'u Teâlâ o kadına bir çocuk ihsan buyurur.. Diyor..
YA BARİU = Eşyayı ve herşeyin aza ve cihazını birbirine uygun ve mülayim bir halde yaratan.
YA MUSAVVİRÜ =Tasvir eden, her şeye bir şekil ve hususiyet veren.
YA HALIKU =Herşeyin varlığına ve varlığı boyunca görünüp geçirecegi halleri, hadiseleri tayin ve tesbit eden ve ona göre yaratan yoktan var eden.
Rabbim hayırlı görüyorsa inşallah kardeşimize hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah... Dua ile...
 

Turab

Teknik Ekip
Yönetici
Admin
Mesajlar
6,674
Aleykümselam kardeşim, forumda sık sık dile getirdiğimiz birşey var; Okuduğunuz bilgi herhangi bir kaynağa, daha doğrusu geçerli ve inanılır bir kaynağa dayanıyorsa amenna. Yok hiç bir kaynak veya referans yoksa o zaman durup düşünmek lazım.

Meryem suresini 41 gün okuyan hamile kalır diye dinimizde geçerli bir bilgi var mı. Belki bir alimin keşfettiği tertip olabilir. O zaman bunun kaynakları olması lazım, güvenilir yazar ve güvenilir kaynaklar arayıp bulmakta fayda vardır.

Kur’an-ı kerim okumak ibadettir ve yalnızca Allah rızası için okunur. Rabbimizden Bir şey isteyeceğimiz zaman dua etmeliyiz.

Bütün sureler gibi Meryem suresi de faziletli bir suredir. İstediğimiz kadar okuruz hiç bir sakınsacı olmaz. Aynı zamanda surede ne anlatılıyor, anlamaya ve uygulamaya da çalışmalıyız.

Dinimizde 41 Meryem suresini okumakla hamile kalınacağına delil olabilecek, ulema veya din büyüklerimizden bir tavsiye var mı, önce bunu araştırın. Sureyi okuyun, dediğim gibi anlamaya çalışın, surede Rabbimiz bize ne mesaj veriyor önce onu anlayalım. Belki sureyi okuma ve anlama çabasına karşı Allah c.c muradına erdirir umarım.
 

Turab

Teknik Ekip
Yönetici
Admin
Mesajlar
6,674
YA BARİU Ya MUSAVVİRU İsm-i cellilleriyle YA HALIKU ism-i şerefini çoçugu olmasını isteyen ve fakat doguramayan bir kadın, yedi gün oruç tutar ve her iftar vaktinde bir tas su üzerine bu üç ismi 21 kere okur ve üfler ve o su ile orucunu bozarsa ALLAH'u Teâlâ o kadına bir çocuk ihsan buyurur.. Diyor..
Merhaba kardeşim, diyor... da kim diyor acaba? Onu da yazsanızda biz de öğrensek.
 

Ekrem

Yönetici-Admin
Yönetici
Süper Mod
Üyemiz
Mesajlar
9,150
Bende aradım araştırdım ilgimi çeken bu oldu
çok değil hergün 707 defa ve her cuma 1000 defa.
Her gün 707 defa Ya Varis diyenin hayırlı çocuğu olur.
Her cuma 1000 defa Ya Evvel diyenin çocuğu olur (40 cuma aralıksız yapın) sonrada bırakmayın arkadaşlar bu duaları inşallah hayırlısı ile olur bebişlerimiz
Demişler hmmnn
ev işlerini bırak günde 707 defa Ya Varis oku, akşam eşin eve gelince karnını doyurmak için sayı saydığın fasulyeleri mi koyacaksınız önüne (sözüm meclisten dışarı)

Mademki Allah'ın isimleri sayı ile okununca çocuk oluyorsa torun sahibi olmak için 2011 yılında 270 klm. yolu defalarca boşuna mı teptik.

Her ne isterseniz Allah'(c.c)tan isteyin ama teknolaji gelişti,tıp ilerledi çaresini arayın, sayı ile değil her fırsatta bol bol dua edin.

2011 yılında gece kalktık istanbula yola çıktık, sabah namazı,mızı eyüpsultan da eda ettik

akabinde eyüpsultan hz. türbesinde dua ve
sonuç. 3 üncü torunum (sağımdaki) TÜP BEBEK. ismi Eyüp :)


Allah c.c çocuk ve torun sahibi olmak isteyip te olamayanlara da nasip etsin inşaAllah.
 

nurefsan

Katılımcı Kardeşimiz
Üyemiz
Mesajlar
26
İrşad kitabı var bilir misin bilmiyorum kardeşim. İrşad kitabının 1.cildinde Allah'u Teâlânın Esmaları manaları ve gerektiginde neye iyi geldigini yazan kısımlar var her mümin kardeşimin alıp okuması gereken bir kitap...uydurma bir bilgi degil yani... Selametle
 

nurefsan

Katılımcı Kardeşimiz
Üyemiz
Mesajlar
26
Ekrem kardeşim elbette ki herşeyin başı dua yalnız atladıgınız bir nokta var biz dua etmeyin sadece bu Esmaları okuyun der gibi ne benim yazmama gerek var ne de soruyu yazan kardeşimin dua etmem gerek mi diye gereksiz bir soruya. Kardeşim bir soru sormuş bende o konuyu bilmedigimi ama bildiklerim ışıgında bilgi vermek istedim. Dua etmek dua etmek dua etmek.. dikkat ederseniz yazımı da duam ile sonlandırdım ayrıca dua edin alternatif tıp ilerledi yöntem arayın diyorsunuz da oturdugunız yerden dua edip onca yolu katetmeseydiniz eyüp sultan hazretlerine evinizden de dua edebilirdiniz Allahu Teâlâ işitecek ise öyle de işitir di duanızı. Bişeyleri yazarken bence mantık çerçevesi içerisinde yazın. Ben kardeşime İrşad adlı eserden bildigim bir şey ile cevap verdim ben bilemem zikir çekerken sayı kullanmak dogru mudur diye fetva veremem, bildigim birşeyi yazdım rabbim hayırlı olacaksa gönüllerin de olanı kardeşlerimize hayırlı eyleyip nasip eder inşallah... Selam ve dua ile.
 

Turab

Teknik Ekip
Yönetici
Admin
Mesajlar
6,674
İrşad kitabı var bilir misin bilmiyorum kardeşim. İrşad kitabının 1.cildinde Allah'u Teâlânın Esmaları manaları ve gerektiginde neye iyi geldigini yazan kısımlar var her mümin kardeşimin alıp okuması gereken bir kitap...uydurma bir bilgi degil yani... Selametle
Güzel kardeşim kaynak olarak kişi lazım. Önemli olan o kitabı kimin yazdığı ve içindeki bilgileri hangi delillere dayandırdığıdır.

Allah-u tealanın mübarek isimlerinin okunmasına kimsenin itirazı olmaz zaten. Dua ereken veya sırf zikir niyetine bile esmalar okunabilir. Doğrudur her esmanın ayrı anlamı vardır, tefekkür etmek lazım.

Ekrem kardeşimize yazdığınız cevabın da açıklamasını yapayım, kendisi de yapar ancak bu aralar sık foruma giremiyor... O nedenle cevaplıyorum aklınızda soru kalmasın.

"oturdugunız yerden dua edip onca yolu katetmeseydiniz eyüp sultan hazretlerine evinizden de dua edebilirdiniz"

Diyorsunuz. Hakikaten çok doğru bir söz aktarayım, insan bir konuda bildiği kadar adil olabilir, bilmediği kadar zulum eder. Tabi siz Ekremin İstanbula Tıbbi çare aramak için doktor kontrolüne geldiğini bilmiyorsunuz, gelmişken Eyüp Sultana ziyaret için uğrayıp dua ettiğini de. Yani anlayacağınız o kadar yolu dua etmek için değil, derdine çare aramak için geldi!
 

Ekrem

Yönetici-Admin
Yönetici
Süper Mod
Üyemiz
Mesajlar
9,150
Ekrem kardeşimize yazdığınız cevabın da açıklamasını yapayım, kendisi de yapar ancak bu aralar sık foruma giremiyor... O nedenle cevaplıyorum aklınızda soru kalmasın.

"oturdugunız yerden dua edip onca yolu katetmeseydiniz eyüp sultan hazretlerine evinizden de dua edebilirdiniz"

diyorsunuz. Hakikaten çok doğru bir söz aktarayım, insan bir konuda bildiği kadar adil olabilir, bilmediği kadar zulum eder. Tabi siz Ekremin İstanbula Tıbbi çare aramak için doktor kontrolüne geldiğini bilmiyorsunuz, gelmişken Eyüp Sultana ziyaret için uğrayıp dua ettiğini de. Yani anlayacağınız o kadar yolu dua etmek için değil, derdine çare aramak için geldi!
Allah razı olsun hocam. İşte kardeşlik budur benim yokluğumda beni müdafaa etmektir kardeşlik.
halbuki ben orda 3 üncü torunum (sağımdaki) TÜP BEBEK. ismi Eyüp diye büyük yazı ile belirtmiştim ki kardeşimiz oraları teğet geçti herhalde.
Bu arada Eyüp sultan hz. ve Aziz mahmud Hüdai hz.ne dua etmek için istanbula, mevlana hz.ne dua etmek için konyaya gitmekten beni kurtardığı için nurefsan kardeşime teşekür ederim sayesinde dua larımı oturduğum yerden de yapabileceğimi öğrendim:tamam:.
 

Ekrem

Yönetici-Admin
Yönetici
Süper Mod
Üyemiz
Mesajlar
9,150
Meryem suresi okuyup hamile kalmak, 41 gun meryem suresi, Meryem sueresini 41 gün okuyup hamile kalmak konusu hakkında bilgi.
Selamün aleyküm, benim bir akrabam yıllardır çocuk sahibi olmak istiyor, testlerinde bir sorun da yok ama bir türlü hamile kalmadı. Birileri de ona meryem süresini 41 gün boyunca günde 1 defa okuyup hurmaya üfleyip şifa niyetine ye demişler. Şimdi kulaktan dolma bazı bilgiler çok oluyor bizim toplumumuzda. Sizin siteye de güvenim sonsuz o yüzden size danışmak istedim, bunun doğruluk payı var mı? Yapılmasında bir sakınca olur mu? Allah razı olsun yardımlarınız için Allaha emanet...
Aleyküm selam kardeşim.
hayır kardeşim böyle şeylerin aslı astarı yoktur kulaktan dolma bazı bilgilere inanmayın. ama vaktin bolsa 41 kere değil okuyabildiğin kadar sayısız oku.
Bir kardeşimiz şahsıma hitaben demişki >Bişeyleri yazarken bence mantık çerçevesi içerisinde yazın. < benim mantığımda budur kardeşim ama şifa niyetine ama çare niyetine her fırsatta oku, her fırsatta dua et.
Bahsettiğiniz yakınınızın maddi durumu iyi ise çareyi birçok kişiler gibi tıbbi yönden arasın Allah'ın izniyle tüp bebek sahibi olur inşaAllah.
Ve benim bildiğim kadarıyla çocuk sahibi olmaya bazı sıkıntılar, ve bazı ortamlar engel oluyor.
Yani; devamlı stres,travma, düşünce ve baskı altında olanların kolay kolay çocukları olmuyor.
 
Üst Alt