Burada her şey "NET"
islamiforumlar.net



Go Back   islamiforumlar.net - islami forum > İslami Forumlar Genel > Rüya Yorumları Bölümü
www.islamiforumlar.net
Kayıt ol Yardım Ajanda Arama Son Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et
Anasayfa Soru cevap Dua köşesi İslami rüya tabirleri Resimli Cuma Mesajları Dök içini rahatla İletişim
Rüya Yorumları Bölümü Rüya yorumu, rüya tabiri

İstihare yorumu

Rüya Yorumları Bölümü


Yeni Konu aç CEVAPLA

 

Seçenekler Değerlendirme
Alt   #31 (permalink)
Kayıtsız Üye
Misafir

İstihare yorumu



Selamın aleyküm, birşey danışacaktım size. 3 yıl önce evlenecegim ve benim için hayırlı olacak insanın Rabb'im tarafından malum edilmesini dua ederek istihareye yatmıştım ve akraba içinden bir insanı görmüştüm. O sırada sevdiğim ve 5 yıldır hayatımda olan bi insan vardı akraba dışında. Rüyada abdestli bir şekilde yan yana oturduğumuzu, kişinin kardeşini babamı ve kendimin sabah namazını kılmak icin ayaklandığımı gördüm. Ertesi gün tekrar yattım, bu sefer banyoda babamın banyoya idrarinı yaptıginı ve kendimin de orayı bol suyla temizledigimi oraya çarşaf serdigimi ve yine o kisinin de o çarşaf üzerine yattıginı gördüm. Ondan sonra o kişiyle aramızda bikaç sorun oldu muhabbeti kestik şuan o sevdigim insanla beraberim ve 1 yıllık evliyim ama sürekli olur olmadık zamanlarda hiç aklımda yokken hala o insanı görüyorum rüyalarımda, onunla evlendiğimi sürekli yan yana olduğumu görüyorum içimi bunaltiyor uyandıktan sonra. Eşimi çok seviyorum, kendimi kötü hissediyorum böyle olunca nasıl yorumlamalıyım ne yapmalıyım bilemiyorum umursamadan devam ediyorum ama yine görüyorum rüyamda. Tekrar istihareye yatmalımıyım sizce ??




 
Alıntı ile Cevapla
Alt   #32 (permalink)
*İLiM DiLeNcİsİ*
Rüyalar aleminden




Aleykümselam, evlenip barklanmışsınız daha ne amaçla istihareye yatmak istiyorsunuz acaba??




*İLiM DiLeNcİsİ* isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #33 (permalink)
Kayıtsız Üye
Misafir

Istihare yorumlamak



Selamün aleyküm hayırlı aksamlar.
Ben erkek arkadaşımla tanışmadan önce hayırlı mi değil mi diye istihareye bir arkadaşımdan rica edip baktirmistim. Rüyasında çiçekler görmüştü boş havuz görmüştü ve düğün yemeği dagitmisim. Birde ağaç altında oturan yaşlı teyze görmüştü. Aradan zaman geçtikten sonra ailem istemediği için görüşmemize son vermiştik. İstihare namazında ise güzel görmüştü kız, bana yardımcı olabilirmisinz kafam çok karışık.




 
Alıntı ile Cevapla
Alt   #34 (permalink)
furkan1453
Yeni Kardeşimiz

istiharem



Selamun aleyküm sevgili hocam.
Ben 7 aydır konuştuğum biri benim için hayırlı mı değil mi diye yaptığım istihareyi anlatmak istiyorum .
Rüyamda nostalji bir ortamdayım hava böyle yağmurlu basık bir hava, bir park var çocukların oynadığı ben onlara bakarken 10 yaşlarında ki bir kız çocuğu dikkatimi çekti üzerinde kırmızı uzun bir montu vardı. Bir süre baktıktan sonra kafamı çevirdim sağ tarafıma ve o tarafta da nişan düğün gibi bir şey vardı gelinin başında başörtüsünde krem rengi beyaz yada kirli beyaz diyebilirim bir şey vardı. Ortam yine aynı sıkıcı beni ilgilendirmeyen bir hava ve çok basık, üstünde de kırmızı bir elbise vardı bir yerde siyah gördüm diye hatırlıyorum rüyada ama aklımda o kısım yok.

Daha sonra ben ilk kez yattığım için içimden bu kadar renk gördüm gerçek olamaz diyorum ve hemen ardından başka bir rüyaya geçiş yapıyorum. Evde karanlık bi yerde oturuyorum televizyon izliyorum sadece televizyonun ışığı var yanımdaki koltukta rahmetli dedem var gibi görüyorum ve aklıma renk konusu geliyor, bir anda üstüme bakıyorum ve kazağım mavi kollarımın kenarında net bir beyaz çizgi var nasıl anlatsam v yakalı kazakların v kısmının rengi farklı olur gerisi aynı olur ya hocam öyle, daha sonrasında bir şey görmüyorum ..
Rürüyamın yorumunu yapar mısınız sevgili hocam .. şimdiden çok teşekkür ederim hayırlı günleriniz olsun inşallah.




furkan1453 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #35 (permalink)
Özoo
Yeni Kardeşimiz

İstihare yorumu



Ben ilk defa istahare ye yattım dün gece ama rüyam karışık ve iticiydi. İlk beraber olduğum ve çok kötü ayrılmak zorunda olduğum kişiyi gördüm ve tüm ailesini neredeyse ve çıplaktı.
Ben bu istihareye şimdi hayatımda olan kişi için yatmiştim geleceğimiz için ama bir anlam veremedim bu rüyaya ve çok karışıktı
Rica etsem yorumlarmısınız?




Özoo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 1 hafta önce   #36 (permalink)
Kayıtsız Üye
Misafir

İstihare rüyası



İlk ruyamda kendimi gordum bir yere gidiyordum boyle yemmyesil bir kazak giymisim parlıyor yani bildigin yesil boyle iste bunu gordum.
Diger ruyamda annesi babası olmayan bir cocuk gordum ben o cocugun mahallesinde oturuyormusum megerse, iste o bana keske benim annem olsaydın diyordu kucucuk ama ben de diyordum ki buyuk olsaydım seni evlaklık alırdım. Abin de (adını hatirlamıyorum birini dedim ama) baban olurdu falan diyordum yani.
Sonrasında bir bayır cıkıp bir markete geldim annem ve ablamlarla, oranın gosteri merkezinde show falan vardı iste sonra ben annemleri kaybetmistim bana yer de tutmamıslardı falan hatırlamıyorum.
Diger ruyada Ablamlara gitmistim annemin dernekten arkadaslarıya degisikti.
Diger ruyada cenaze gibi bi sey vardı cok kalabalıktı.
Son ruyada bir kızla bi oglan vardı tanımıyorum ikisini de ama iyilerdi, oglanın annesi kızı istemedi ama iste bu kadar bilmiyorum ne demekler cok karısıklar ve hatırlayamıyorum da.




 
Alıntı ile Cevapla
Alt 1 gün önce   #37 (permalink)
Kayıtsız Üye
Misafir




Merhaba benim 3 yıllık bir ilişkim vardı evliliğe giden ama ağır bir kavgadan sonra uzun gelgitlerle anlaşamadığımızı söyleyerek ayrıldı benden. Ben de onu seviyorum ve bekleyip beklememek konusunda kararsız kaldım ben de bir yuva kurmak istiyorum. Annem ve ben istihareye yattık olaydan sonra. Annem ilk istiharesinde nasip mi değil mi diye yatmış ve yeşillik bir alan görmüş. İkinci bir daha yattı onda da yeşillik bir alan aynı yerler ve o alan da kahverengi at. Aradan 4 ay geçti tekrar istihareye yattı bu sefer beyaz koyun ve beyaz güvercinler görmüş. Bense her yattığımda eski sevgilimi görüyorum ya da hiç göremiyorum. Bu rüyaları bana tabir edebilir misiniz ne yapmam doğru sabredip beklemem mi lazım. Yoksa istiharede birden fazla kişi için hayırlı diye çıkar mı.




 
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç CEVAPLA

Bookmarks

Seçenekler
Konuyu değerlendir
Konuyu değerlendir:



Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
| islamiforumlar.net | Sitemap | Gizlilik Politikası | Kullanım Şartları

© Tüm Hakları Saklıdır.
Bu websitesinde Bulunan Yazılar
AKTİF KAYNAK LİNK belirtilmeden kullanılamaz.