- Katılım
- 18 Şubat 2012
- Mesajlar
- 677
- Tepkime puanı
- 3
- Yaş
- 67
Hz mehti ve isa a.s
benim bedenim allaha yükselişimde allahdan gayrını dost edinmeyip. Zatının kemalatı ile kainatı kucaklama arzusundadır. Beden kabirlerinde allahın elhayy isminin tecellisi ile kalplerin dirilişine davettir. Allah dinini hz muhammedle tamamlamiş . Ferdiyat kapıları açılarak her ferd rabbiyle miracını yapabilmek için mehdi resul ve müşade makamına davet edilmiştir. Bu gün semavi dinlerde peygamberlerinin gösterdiği yolda allaha yürüyen kavimleri la ilahe illallah ehad ya resulallah. Zikrinin arkasındaki sır ittihattı islam ın mehti resul ve müşahade makamında kurulup. Islam ın sancağının kalplere fatiha ve besmelenin ceminde dikilip . Ruhlarımızın ehad olmasıdır. Bin bir parçaya bölünen halkiyetlerin. Mezhep. Tarikat ve cematlaşma arzularının dünyayı kan gölüne çevrilişininin bu gün 1500 cü yıl dönümü. Bütün peygamberler tevhide yapılan davetlerinde . Bir birlerini tastiklemiş ve insan erdemli bir şekilde eşrefi mahlukatın halifesi olarak besmele kapısına davet edilmiştir. Kainatın mutlak ve tek mürşü hz allah olduğunu ve islam dininin onun koruması altında olduğına iman eden kalplerin artık bu hakikatı idrak edip allahın karşısında ölümle emrolunan suretlerin bedenlerinden zuhur eden ilimlerin şahsı manevilerine ait değil o bedenlerde allahın zuhurudur. Bu hakikattan yola çıkıldığında. Hz kuranda peygamber efendimiz. Miracın hakikatında ruhullah makamının hz isa alihisselama allah tarafından verildiğini .Insan bedeninde bu makamın o peygambere ait olduğunu açıkca bildirmiştir. Miraçta belirtilen bu kuranın temel inancına göre hz isa ölmemiş ruhullah makamında her bedende nefislerimiz tarafından çarmığa gerilen ruhlarımız o makamda azaptadır. Ona lüdfedilen bu makamdan sonra onun şahsi manevi olarak cismaniyetiyle geleceğini düşünmek islam dinine göre yanlıştır. O her bedende ruhullah makamında mevcuddur. Mehti ise bu hakikata eren kaplerin . Islam ın şeriatını yaşarken bu hakikata eren bedende ruhullah makamının peygamberi isa alihisselamın onun arkasında namaza duruşudur. Bu hakikatlar çarpıtılarak halkiyeti hayal alemine götürenler. La mehdi isa bin meryem den başka mehdi yoktur. Eğer mehdi isadan ayrı olursa beyti mukaddeste mehtinin makamı kutba değil makamı müşahadeye işarettir. Bu makama eren bedenler kuranın hakikatını yaşar mehdinin ve hz isanın insan bedeninde diyer peygamberlerlerinde makamlarını tavaf edip . Melekütül aleminin kendi bedeninde olduğuna iman eden kalpler asla allahı kendinden gayrıda arıyarak şirke düşmez.ALAH ALİMİMDİR RUHUL EMİN
benim bedenim allaha yükselişimde allahdan gayrını dost edinmeyip. Zatının kemalatı ile kainatı kucaklama arzusundadır. Beden kabirlerinde allahın elhayy isminin tecellisi ile kalplerin dirilişine davettir. Allah dinini hz muhammedle tamamlamiş . Ferdiyat kapıları açılarak her ferd rabbiyle miracını yapabilmek için mehdi resul ve müşade makamına davet edilmiştir. Bu gün semavi dinlerde peygamberlerinin gösterdiği yolda allaha yürüyen kavimleri la ilahe illallah ehad ya resulallah. Zikrinin arkasındaki sır ittihattı islam ın mehti resul ve müşahade makamında kurulup. Islam ın sancağının kalplere fatiha ve besmelenin ceminde dikilip . Ruhlarımızın ehad olmasıdır. Bin bir parçaya bölünen halkiyetlerin. Mezhep. Tarikat ve cematlaşma arzularının dünyayı kan gölüne çevrilişininin bu gün 1500 cü yıl dönümü. Bütün peygamberler tevhide yapılan davetlerinde . Bir birlerini tastiklemiş ve insan erdemli bir şekilde eşrefi mahlukatın halifesi olarak besmele kapısına davet edilmiştir. Kainatın mutlak ve tek mürşü hz allah olduğunu ve islam dininin onun koruması altında olduğına iman eden kalplerin artık bu hakikatı idrak edip allahın karşısında ölümle emrolunan suretlerin bedenlerinden zuhur eden ilimlerin şahsı manevilerine ait değil o bedenlerde allahın zuhurudur. Bu hakikattan yola çıkıldığında. Hz kuranda peygamber efendimiz. Miracın hakikatında ruhullah makamının hz isa alihisselama allah tarafından verildiğini .Insan bedeninde bu makamın o peygambere ait olduğunu açıkca bildirmiştir. Miraçta belirtilen bu kuranın temel inancına göre hz isa ölmemiş ruhullah makamında her bedende nefislerimiz tarafından çarmığa gerilen ruhlarımız o makamda azaptadır. Ona lüdfedilen bu makamdan sonra onun şahsi manevi olarak cismaniyetiyle geleceğini düşünmek islam dinine göre yanlıştır. O her bedende ruhullah makamında mevcuddur. Mehti ise bu hakikata eren kaplerin . Islam ın şeriatını yaşarken bu hakikata eren bedende ruhullah makamının peygamberi isa alihisselamın onun arkasında namaza duruşudur. Bu hakikatlar çarpıtılarak halkiyeti hayal alemine götürenler. La mehdi isa bin meryem den başka mehdi yoktur. Eğer mehdi isadan ayrı olursa beyti mukaddeste mehtinin makamı kutba değil makamı müşahadeye işarettir. Bu makama eren bedenler kuranın hakikatını yaşar mehdinin ve hz isanın insan bedeninde diyer peygamberlerlerinde makamlarını tavaf edip . Melekütül aleminin kendi bedeninde olduğuna iman eden kalpler asla allahı kendinden gayrıda arıyarak şirke düşmez.ALAH ALİMİMDİR RUHUL EMİN