Burada her şey "NET"
islamiforumlar.net



Go Back   islamiforumlar.net - islami forum > KÜLTÜR,EDEBİYAT MİZAH > Edebi, fikri, duygusal yazılarımız
www.islamiforumlar.net
Kayıt ol Yardım Ajanda Arama Son Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et
Anasayfa Soru cevap Dua köşesi İslami rüya tabirleri Resimli Cuma Mesajları Dök içini rahatla İletişim
Edebi, fikri, duygusal yazılarımız Hertürlü yazılarımız, alıntı, derleme, fikir ve düşünceler

Halden Anlamak...!

Edebi, fikri, duygusal yazılarımız


Yeni Konu aç CEVAPLA

 

Seçenekler Değerlendirme
Alt   #1 (permalink)
Ab-ı Hayat
Moderatör

Halden Anlamak...!



Selamun Aleyküm kardeşlerim,

Şu yalan dünyada savrulup gidiyoruz bir yerlere işte!
Bazen çok istesen de olmuyor; kaderin başka yönlere savuruyor seni! ama yine de hamdolsun Rabbül Alemin 'e vardır bir hikmeti deyip eğiyorum onun huzurunda boynumu yere!...

Zaten kaç günlük ömrün var ki şu yalan, misafir oldugun dünyada!
Şunu da her zaman bilirim ki; hep erken bıraktılar bizi, hep erken terk ettiler SEVİLEN YÜREKLER!
İçi güzel; yalansız, riyasız, çıkarsızca seven,davrananlar!

Şimdi bakıyorum da etrafıma adeta madde olmuş her şey!
Maneviyatın ruhu unutulmus; bugun yanındaki bir bakmışsın
yok olmus, sanki hiç tanımamıs seni!

İnsanlar çok değişti be kardeşim, hani "ruhunu şeytana satmış" diye bi tabir vardır ya! aynen öyle olmaya başladı bazı insanlar!
Allah ıslah etsin!

Halden anlamak!...
Ne zor, ne anlaşılmaz, ne görülmez olmuş hey hat!!!
Sanki insanların gözleri kör, kulakları sağır, VİCDANLARI ÖLMÜŞ!
Her gün işim gereği otobüsle gitmek durumunda kalıyorum ama görmek, hissetmek isteyene neler öğretiyor bir bilsen kardeşim bu yolculuk!
İnsanın insana baktığı gibi, insanın insana davrandığı gibi Hayvanlar bile davranmıyor!

Herkes uykuda!
Durun uyandırmayın sakın gaflet uykusundan! dercesine sen ona birsey fark ettirmeye calıstın mı nefsine yenik düşüp hiddetleniyor!

Allahım; bu güzel günlerin hürmetine yardım et ümmeti Muhammed e..

Halden ANLAYAN, vicdanını ARALAYAN lardan eyle bizleri..

PAYLAŞ
Facebook Twitter Google



Ab-ı Hayat isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #2 (permalink)
tozduman
Moderatör




Abi hayat kardeşim ,İnsanlara bakmaya ve yogunlasmayi biraktim. En güzel dinlenme yöntemi ..




tozduman isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç CEVAPLA

Bookmarks

Seçenekler
Konuyu değerlendir
Konuyu değerlendir:



Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
| islamiforumlar.net | Sitemap | Gizlilik Politikası | Kullanım Şartları

© Tüm Hakları Saklıdır.
Bu websitesinde Bulunan Yazılar
AKTİF KAYNAK LİNK belirtilmeden kullanılamaz.