๑۩۩๑Burada her şey "NET"๑۩۩๑

islamiforumlar.net




Go Back   islamiforumlar.net - islami forum > İslami Forumlar Genel > Rüya Yorumları Bölümü
Anasayfa Kuran-ı Kerim Kuran Öğren İslami rüya tabirleri İslami Oyunlar İlahiler İletişim
Rüya Yorumları Bölümü DİKKAT! Sitemizde artık rüya yorumu yapılmıyor. Lütfen yorum istemeyin!!!!

Rüyada sevdiğin kızın babasını görmek

Selamunaleyküm. Hayır olsun diyeceğim başta. 6 yıllık bir ilişkim var çok seviyor ve çok güveniyoruz fakat ailem beni vermeye yanaşmıyor. Rüyamda ise sevdiğimin babası bize gelip neden sen kızını bize ...


Yeni Konu aç CEVAPLA

 

Seçenekler Değerlendirme: Konunun ortalama Değerlendirmesi 5,00/5,00 puandır.
Alt   #11 (permalink)
Mersinli
Yeni Kardeşimiz

Standart Rüyada sevdiğinin babasını görmek





Selamunaleyküm. Hayır olsun diyeceğim başta. 6 yıllık bir ilişkim var çok seviyor ve çok güveniyoruz fakat ailem beni vermeye yanaşmıyor. Rüyamda ise sevdiğimin babası bize gelip neden sen kızını bize vermiyorsun diye ikna etmeye çalışıyor babamı. Babamın baya yumşadığını gördüm fakat sonuç yine olumsuzdu, ikna olmasına az kalmştı, abim de istemeyince olmaz dediler.




Mersinli isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #12 (permalink)
Gönül sızım
Özel Kardeşimiz

Standart





Ve Aleykümselam,Rüyanız Hayr olsun.
Rüyada sevdiğinin babasını görmek;
Bu bir bilinçaltı Rüyası....

Üzülme İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur ya da zamanı gelmemiştir ya da nasip ,kısmet değilmiş ..

olan herşey de olmayan her şey de kaderdir...ancak nedense sanki biz yapıyormuş gibi sahipleniriz bir neden ararız...oysa herşey "O"nun elinde veren de O alan da ...
varsa kaderinde gelir yemenden yoksa kaderinde gider el ile gider yel ile gider sel ile ne gelir elden..

Herşeyin hayırlısı öncelikle, hakkınızda hayırlı olana gönlünüz razı, gönlünüzde olan hakkınızda hayırlı olsun, İstediğin herhangi bir şey için gerekten elinizden geleni yaptığınıza inanıyorsanız tefekkür edip, tevekkülü Allah' a bırakın, hakkınızda hayırlıysa olur İnşallah değilse zaten olmasın, dualarımız hep bu yönde olmalı bence... selametle..




Gönül sızım isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #13 (permalink)
CptPrice
Yeni Kardeşimiz

Standart





Rüyamda flört olarak sevdigim kizin babasini gordum, babasina birsey oluyordu heralde. Kizina, yani sevdigim kiza bakmami ona sahip cikmami istedi. Daha once gercek hayatta hic babasini gormedim yorumlarinizi rica ederim.




CptPrice isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #14 (permalink)
kadir_krks
Misafir

Standart kadirkrks29@gmail.com





S.a hocam ben dün akşam rüyamda sevdigim kızın babasını gördüm ve bir yerde karşılaşıyoruz, konusuyoruz. Akşam olup beraber bizim eve geliyor daha sonra ailemle tanışıyor ve tanıştıktan sonra onların evine gidiyoruz.




 
Alıntı ile Cevapla
Alt   #15 (permalink)
Fikret iba
Misafir

Standart





Selamun aleyküm hocam ben dün rüyamda sevdiğim kızın babasını gördüm. Kızı görmek için onların yakınlarında dolaşıyordum o da bana kızıyordu. Niye kızımı görmeye geliyorsun diye sonra sinirlenip bana bi tesbih verdi 33 lük. Tesbih al bunu salla dedi onun elindede bi tesbih vardı ben de elime alıp yavaş yavaş çektim.




 
Alıntı ile Cevapla
Alt   #16 (permalink)
can1254
Yeni Kardeşimiz

Standart Rüyada sevdigim kizin babasini görmek





Selamın aleyküm hocam. Ben istihare namazı kıldım ve o gece sevdiğim kızın babası bana biryeri tarif etmemi istedi yaninda da biri kız biri erkek 2 tane küçük 4-5 yaşındaydı iki de çocuk vardı ve sevdiğimin babası çok ciddiydi. Hocam nolur yardim edermisin bu ne anlamina geliyor simdiden cok tesekkur ederim.




can1254 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #17 (permalink)
Tuncbilek
Yeni Kardeşimiz

Standart Rüyada sevdiğim kızın babasını görmek





Öncelikle Selamun Aleyküm gününüz hayır olsun.
Yaklaşık 5 aydır sevdiğim kızın babası ilişkimize izin vermiyor ve bu akşam da rüymda sevdiğim kızın babasını gördüm. Bana bize neden izin vermediğini anlatıyordu ama o anlatırken sürekli sesi kısılıyordu, hiç birşey anlayamıyordum. Yardımcı olun lütfen.




Tuncbilek isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #18 (permalink)
deathsound
Yeni Kardeşimiz

Standart rüyada sevdiğim kızın babasıyla sözlü tartışmak





Selamun Aleyküm hocam ben gerçek hayatta 3-4 gündür sevdiğim kızla konuşmuyorum bir birimizi bırakalım dedi hiç istemiyorum bırakmayı. Rüyamda ise arkadaşlarım ve ben kızın evine gidiyorduk bişey verecektik ona içeri girdik babası bizi gördü kızmaya başladı ona açıklama yapmaya çağırdım, üstüme üstüme geldi bende sinirleniyorum bizi ayırmaya çalışıyorlar böyle devam etti dedim. Güvenlik kamerasına bakın daha yeni geldik felan bakacam dedi öyle. Hocam ne demek bu inşallah barışmaya felan işarettir.




deathsound isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #19 (permalink)
Ambar123
Yeni Kardeşimiz

Standart Rüyada sevdigin kizin babasini görmek





Rüyamda sevdiğim kızın babası kızımı seviyormusun diyor. Ardından birini eleştiriyorlar aralarında ama benim ismimin geçtiğini hiç işitmedim, başka birinden bahsediyorlar ve ben zaten onu sevmiyordum falan diyor kız. Uyandım anlam veremedim, şimdiden teşekkürler.




Ambar123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç CEVAPLA

Bookmarks

Seçenekler
Konuyu değerlendir
Konuyu değerlendir:



Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

© Tüm Hakları Saklıdır.
Bu websitesinde Bulunan Yazılar
AKTİF KAYNAK LİNK belirtilmeden kullanılamaz.

Din