๑۩۩๑Burada her şey "NET"๑۩۩๑

islamiforumlar.net




Go Back   islamiforumlar.net - islami forum > İslami Forumlar Genel > Rüya Yorumları Bölümü
Anasayfa Kuran-ı Kerim Kuran Öğren İslami rüya tabirleri İslami Oyunlar İlahiler İletişim
Rüya Yorumları Bölümü DİKKAT! Sitemizde artık rüya yorumu yapılmıyor. Lütfen yorum istemeyin!!!!

İstihare yorumu

...


Yeni Konu aç CEVAPLA

 

Seçenekler Değerlendirme
Alt   #11 (permalink)
anstz
Katılımcı Kardeşimiz

Standart





Teşekkürler abla haklısın aslında en doğru karar için bunu yapmalıyım ...çok zor birsey Allah kimseye vermesin.




anstz isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #12 (permalink)
cerkezim
Yeni Kardeşimiz

Standart istiare





merhaba kardeşimin evlenmeyi düşündüğü kişi için annem istihare namazına yattı ve SİYAH-BEYAZ çizgili bir tişört görmüş biz bir yorum yapamadık şuan durumları çok karışık kritik bir karar aşamasında durumlar daha çok olumsuz yönde ağırlıkta istiharenin sonucunu yorumlayabilirseniz çok sevinirim .




cerkezim isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #13 (permalink)
Gönül sızım
Özel Kardeşimiz

Standart





Merhaba kardesim ins, kardeşiniz hakkinda hayirli olani olur..
Rüyada siyah beyaz görmek
bu tip rüyalar,insan hayatında kararsiz kaldigi anlarda bilinç altına yansıması sonucu görülen rüyadır.
neyin ne olduğunu hem net olarak kavrayamıyoruz hem de hiçbir şeye gerçek adını koyamıyoruz.
olaylarin netleşmesinden ayrımın gerçekleşmesinden hakla batılı da ayırmak doğruyla da yanlışı ayırmak taraftarı oldugunuzu
lakin simdilik bu karari bir sureligine rafa kaldirmaniz gerektigini,
O sahsi tanimak, istisare etmek icin zamana ihtiyaciniz olduguna isarettir..
karar verme zamani daha gelmedigi seklinde Yorumlanir..
kafaniza takilan bazi sorularin beyana, aciga cikmasi icin biraz sabr edin ve hakkinizda HAYIRLISI icin cokca Dua edin...
tanımadan insanı yargılamak doğru değildir.Herşeyin hayırlısı.

Siyah renk: Rüyada her seyde görülen siyah renk ululuga ve mala isarettir,Adeti olan kimsenin rüyada siyah giymesi,
ululuga ve siyah giymek aliskanligi olmayan kimsenin rüyada siyah giymesi ise UzüntU ve kedere isarettir.

Beyaz gömlek Murada ermek, iyi halleri temsil eder.
lakin ikisinin zid renkleri bir arada gormek celiski, endise kararsizlik isarettidir..
Hayirli gunler...




Gönül sızım isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #14 (permalink)
cerkezim
Yeni Kardeşimiz

Standart





Yorumunuz için çok teşekkür ederim kardeşim. Bu çocukla 4 yıldır tanışıyo zaten ama, çocuk yurt dışına gittiğinden beri de ona karşı olumsuz tavırlar sergilemeye başladı. Bu yüzden çelişkiye düştü, biz de istihare namazına karar verdik. 7 gün devam etmeyi düşünüyoruz yeni yorumlarınızı bekleriz inş . Hayırlı günler dilerim.




cerkezim isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #15 (permalink)
Ekrem
Yönetici-Admin

Standart





Alıntı:
cerkezim İsimli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhaba kardeşimin evlenmeyi düşündüğü kişi için annem istihare namazına yattı
Alıntı:
cerkezim İsimli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yorumunuz için çok teşekkür ederim kardeşim. Bu çocukla 4 yıldır tanışıyo zaten ama
Bakın kardeşim ilk yazınızda kardeşinizin bayan yada erkek olduğunu belirtmemişsiniz ki ikinci yazınızda ise bu çocukla diye tanımlamışsınız, şayet, bu çocuğu (kız veya erkek kardeşim diye) ilk yazınızda belirtseydiniz yorum daha farklı olabilirdi.
Lütfen bugibi durumlara dikkat edelim.




Ekrem isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #16 (permalink)
cerkezim
Yeni Kardeşimiz

Standart





haklısınız kusura bakmayın kardeşim kız ve erkek arkadaşı için istiareye başvurduk. Aslında öncesinde istişare yaptık kardeşim dışında hepimizin kararı olumsuz ancak kardeşim bir de istiare istedi. annem bir kez daha yattı bir şey görememiş, kardeşim kendi de yattı karma karışık bir rüya görmüş.

Kusura bakmayın biraz çok oldum ama kardeşim birkez daha yattı istihareye çok karışık rüyalar görüyor ilk önce annemin kahverengi gördüğünü söylemişler rüyasında. Kendisininde yanlış hatırlamıyorsa mavi gördüğünü söylemişler. Sonra kuzenleri teyzemleri görmüş uzun tırnaklı bir kuzeni elini çizmiş daha sonra başka rüya görmüş oradada üzerinde siyah badi bulunduğunu hatırlıyor sadece. Sizce nasıl yorumlayalım ??? hayırlı günler...





Konu Ekrem tarafından ( Saat 04:40 ) değiştirilmiştir. Sebep: Birleştirildi
cerkezim isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #17 (permalink)
Gönül sızım
Özel Kardeşimiz

Standart





Alıntı:
cerkezim İsimli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kusura bakmayın biraz çok oldum ama kardeşim birkez daha yattı istihareye çok karışık rüyalar görüyo ilk önce annemin kahverengi gördüğünü sölemişler rüyasında kendisininde yanlış hatırlamıyorsa mavi gördüğünü söylemişler sonra kuzenleri teyzemleri görmüş uzun tırnaklı bi kuzeni elini çizmiş daha sonra başka rüya görmüş oradada üzerinde siyah badi bulunduğunu hatırlıyo sadece sizce nasıl yorumlayalım ??? hayırlı günler...
est kardesim.. elimizden geldigince Allah RIZASI icin yardimci olmaya calisiriz...
yukarida iki resim var..ikiside ayni akiyor degil mi?evet gorunusleri ayni ama kaynak ve icinde, dibinde, derininde farkli frekanslar var..
çok şey değişti. Bir şey hariç…kardesinizin sevgisi...
kardesinizin evlenmek istedigi genc de bu iki su gibi..yurt dışına gitmeden once ve sonrasi olarak iki farkli kisilik,
tecrube,inanc ve duygu yuklu ama disaridan ayni genc gorunuyor!!
Siz kardesinize bunu su an ne yaparsaniz yapin inandiramazsiniz!!
O yuzden bu evlilik isini mumkun ise sadece bahaneler ile uzatmaya calissin!! ki Zaman oyle bir nimettir ki..
bilinmiyeni, gorulmiyeni de su yuzune cikaririr ins..
Hakkinda Hayirlisi icin cokca Dua edin...Rabbim ona insanin ve esyanin aslini göstersin!! hayirli gunler..




Gönül sızım isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #18 (permalink)
cerkezim
Yeni Kardeşimiz

Standart





çok tşk ederiz bizim için çok aydınlatıcı bir yorum oldu Allah razı olsun hayırlı günler




cerkezim isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #19 (permalink)
yorgun03
Katılımcı Kardeşimiz

Standart





bir arkadaşım benim için istihare yaptı ve rüyasında "bembeyaz duvar ve beyaz gelinlik görmüş" fakat bugün ben erkek arkadaşımla ayrıldım ve bir daha dönmesi imkansız ne yapacağımı bilmiyorum bekemelimiyim onu yoksa devam mı etmeliyim yoluma yaklaşık olarak 1,5 aydır konuşuyorduk ve onun isteği üzerine bitirdik kafam çok karışık ve karmaşık duygular içindeyim

Yönetim/Edit;
Rüyanızı paylaşmak için uymanız gereken kurallar

çok özür dilerim çok caresizhissettim kendimi slm vermeden konuya girdim öncelikle selamün aleyküm





Konu Ekrem tarafından ( Saat 04:44 ) değiştirilmiştir. Sebep: Birleştirildi.
yorgun03 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #20 (permalink)
Gönül sızım
Özel Kardeşimiz

Standart





Aleykum selam kardesim insanlik hali unutuyoruz..
Başkası adına istihare yapılır mı?
Yazar Mehmet Paksu “Başkasının adına istihare yapılır mı? Ben birisinin adına istihare yaptım ama rüyada bir şey göremedim” diyen okurun sorusunu şöyle yanıtladı:

İstihare Allah’tan hayır dilemek demektir Yani yapılacak bir işin iyi mi kötü mü olduğunu anlamak ve kalbinin o meseleye yatışmasını Allah’tan dilemektir.

Ama istihareden önce istişare yapılması o konu hakkında başkasının görüş ve düşüncesinin alınması gerekir. Peygamberimiz
“İstihare eden kimse zarar görmez istişare eden pişmanlık duymaz iktisatlı yaşayan da geçim sıkıntısı çekmez” buyurmuştur.

İstihare Peygamberimizin tavsiye ettiği bir duâ şeklidir. Peygamberimiz Sahabilere Kur’ân’dan bir sûre öğretir gibi istiharenin yapılışı ve duasını öğretirdi
İstihareyi yaptıktan sona kalbi hangi tarafa yönelirse ona göre davranmalıdır. Gerektiğinde istiharenin 7 sefer tekrar edilmesi tavsiye edilmiştir.
Ama tekrar etmeye zaman yoksa “Allah’ım hakkımda hayırlı olan ne ise onu nasip et Beni kendi halime bırakma” Bazı kitaplarda istihare duasından sonra
o niyetle rüyaya yatılması da geçer Sünnetin kendisinde böyle bir şey olmasa da bir sakıncası yoktur.

Ama başkası adına istihareye yatılması diye bir uygulama Peygamberimizin zamanında ve sahabe döneminde yoktu.
Daha sonra bazı tasavvuf ehli arasında yaygınlaşmıştır. Bunun yerine en isabetli olanı kişinin kendisinin bu sünneti yapması ve Allah’tan bizzat kendisinin dilekte bulunmasıdır..

Cunku icinde bulundugunuz ruh halini ve bilincaltini anca Siz bilirsiniz..
arkadaşıniz, eminim Size yardim etmek amacli halis samimi bir insandir ama O siz degilsiniz..
Istiharede gorulenin yaninda hissediginiz hislerde cook onemli...
Ben kendim icin kendi kararlarim icin bir cok kez istihare yaptim ama KIZIM icin hic yapmadim O hep kendisi yapmis ben ise Onun istiharesini
en guzel ve dogru sekilde yorumlamaya calismisimdir...

istihare yapmak istediginizde ruhunuz ve bedeninizde huzur ve sukunet ve teslimiyet olmali.. yoksa o gerginlikte kildiginiz istihareye
O An ki duygu ve dusunce ve bilincalti etkilendiginiz gunluk olaylarda karisabilir...
Yatarken onu mu bunu mu gorecem.. ins.. yesil gorurum diye kendinizi sartlandirmayin..
Rahat birakin kendinizi herseyden arinin.. Allah a iman edip hakkinizda en hayirlisini verecek isaret edecek gosterecek O biliyor ilk once buna kendinizi inandirin...
yoksa ruyalariniz da karisik olarak ruh haliniz gibi yansiyabilir...
Kendi istiharenizi kildiktan sonra ins. ruyanizi yorumlamaya calisirim..

"yaklaşık olarak 1,5 aydır konuşuyorduk"
Evlilik öncesi karşınızdaki kişiyi iyi tanımalısınız. Bu tanıma sadece bedensel veya ruhsal değil. Herşeyden önce kendinize uygun olup olmadığını bilmelisiniz.1,5 ay yeterli degil!!

"onun isteği üzerine bitirdik "nedeni,sebebi ne idi?mantikli mi yoksa macera pesinde Mi?

"kafam çok karışık "
karışan şey hayatındır, için dışın sersemlemiştir. bugünlerde kendini hissedemiyosundur ..her seyi zamana bırakin..
kafaniz, yureginiz bir durulansin olaylari daha net bir sekilde gorup, ne yapacaginiza o zaman karar verirsiniz ins.
Allah herkese hayırlı kısmetler nasip etsin.haklarında hayırlı olan kimseleri gönüllerine razı etsin. amin
Hayirli geceler..






Gönül sızım isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç CEVAPLA

Bookmarks

Seçenekler
Konuyu değerlendir
Konuyu değerlendir:



Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

© Tüm Hakları Saklıdır.
Bu websitesinde Bulunan Yazılar
AKTİF KAYNAK LİNK belirtilmeden kullanılamaz.

Din