๑۩۩๑Burada her şey "NET"๑۩۩๑

islamiforumlar.net




Go Back   islamiforumlar.net - islami forum > İSLAMİ PAYLAŞIMLAR > Genel islami paylaşımlar
Anasayfa Kuran-ı Kerim Kuran Öğren İslami rüya tabirleri İslami Oyunlar İlahiler İletişim
Genel islami paylaşımlar Çeşitli islami konuları burada paylaşıyoruz.

Karım zina etti, yakaladım, affetmek istiyorum, zorlanıyorum

SLM Karım zina etti, yakaladım, affetmek istiyorum, zorlanıyorum. Eşim pişman. 24 yıllık evliyiz. 3 çoçuğumuz var. Eşimin pışman olduğuna kanaat getiriyorum ama affetmekte zorlanıyorum. 5 ay geçmesine rağmen sürekli hüzünlenip ...


Yeni Konu aç Alıntı ile cevapla

 

Seçenekler Değerlendirme
Alt   #1 (permalink)
alikent
Yeni Kardeşimiz

Standart Karım zina etti, yakaladım, affetmek istiyorum, zorlanıyorum





SLM
Karım zina etti, yakaladım, affetmek istiyorum, zorlanıyorum.
Eşim pişman. 24 yıllık evliyiz. 3 çoçuğumuz var. Eşimin pışman olduğuna kanaat getiriyorum ama affetmekte zorlanıyorum.

5 ay geçmesine rağmen sürekli hüzünlenip hırçınlaşıyorum. şiddet kullanmıyorum ama

Ne yapmam gerekir. çokmu zorluyorum acaba

Eşimi seviyorum aslında hemde çok.

Nasıl ve ne yapsam

PAYLAŞ
Facebook Twitter Google



alikent isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #2 (permalink)
Gönül sızım
Özel Kardeşimiz

Standart





Aleyküm Selam kardeşim herkes hata yapabilir ,her kes nefsine kanabilir..biliyorum kolay değil ama sen yine de affedici ol ki Allahta seni affetsin sana merhamet etsin..af etmeyip de ne yapacaksınız........................
Allah affedicidir, affedici kullarını sever. Karınızın hatalarını sürdüreceği yargısıyla hareket edip şüphenizi sürdürmeyin.
Eşiniz elbetteki hatalıdır,Günah işlemiştir. Ama Eşiniz pişman senin de sabır göstermen gerekir. Gerçekten aileleri kurtaran kadının ,yada kocanın fedakârlığıdır.
eşinize yazabilseydim, onu ağır bir dille eleştirirdim. ama iş işten geçti geriye getiremiyorsunuz malesef...

Hiç geriye dönüp yaptığın şeyleri değiştirmek istedin mi?
Yaptığın tercihleri. Hata olan tercihleri.
Ben çok istedim, ama geriye dönemedim..

Hayatınıza yeni bir sayfaya açmaya bak. Eşine bir imkân bir fırsat daha verin Çünkü, sevgisiz ve güvensiz mutlu olunamaz . Boşanma da çözüm değildir. Birbirinize dua edelim.

Hanımın zina yapmışsa hemen boşarsan onu hor görmüş küçük görmüş olursun o insanın hayatını ve 3 çoçuğunuzun hayatını mahv eder alınlarına kara leke sürersiniz...belki de onu tekrardan kötülüğe sürükleyebilirsiniz.. affedici olki RAHMANDA SENİ ALTINDAN IRMAKLAR AKAN CENNETİNE KOYSUN güzel kardeşim yapma gözünü seveyim..

zaten zina yapan ,kendini kirleten kendi vicdanında bununla her saniye yaşayan O mazlum mağdur, tertemiz olan Sen...kaybeden O kazanan SEn..bundan büyük ceza mi olur...Affetmek bazen en büyük ceza..onu kendi kendisi ile mahkum etmek...vicdanıyla baş başa bırakmaktır.
Eğer beklediği gibi hakaret edip kovsaydım, eminim daha huzurlu giderdi buradan. Rabbim'in karşısına çıktığındaysa "Ben af diledim, kabul etmedi" derdi.
Onu af edin....şüphe ve güvensizlik içinde ilişki yürüterek stres içinde yaşamayin..




Gönül sızım isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #3 (permalink)
alikent
Yeni Kardeşimiz

Standart





Slm,

Cevabınız için Allah sizden razı olsun.

Duaya sabıra ihtiyacımız var.

Allah yar ve yardımcımız olsun

Selam ve dua ile.




alikent isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #4 (permalink)
Allah'ın Kulu.
Kurallara Uymadı
Yasaklı

Standart





Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Allah yardımcın olsun.

Ben olsaydım direk boşardım o iffetsiz kadını. 3 çocuğu var ve böyle bir şey yapmış. Ayıptır, günahtır. Tekrarını da yapabilir .

İşin özü bu kardeşim. Kendine yedirebiliyorsan affet ki, zordur bu.




Allah'ın Kulu. isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #5 (permalink)
alikent
Yeni Kardeşimiz

Standart





Slm,
Tekrarını yapmıyacağından eminim. çok pişman.
Ondan tereddütüm yok. Olsaydı hiç denemeye kalkışmazdım.

Problem kendime yedirmek isteyip edemediğimden zorlandığımdan kaynaklanıyor.

Tamam. çok büyük günah.

Tamam her ne kadar benimde yapmış olmus olduğum hatalar böyle bir karşılığı kesinlikle getirmez.

Affedilecek bir Suç aslında hiç değıl.

Bilmiyorum. Bazen boşasam daha iyi olurmu diye kendi kendime soruyorum.

Bazen ise hic sormuyorum.

Bilmiyorum.




alikent isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #6 (permalink)
Gönül sızım
Özel Kardeşimiz

Standart





Alıntı:
Allah'ın Kulu. İsimli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Allah yardımcın olsun.

Ben olsaydım direk boşardım o iffetsiz kadını. 3 çocuğu var ve böyle bir şey yapmış. Ayıptır, günahtır. Tekrarını da yapabilir .

İşin özü bu kardeşim. Kendine yedirebiliyorsan affet ki, zordur bu.

Bela insanın diline bağlıdır. Bir kimse bir şeyi (asla, kesinlikle, katiyyen) “yapmam” Ben olsaydım direk boşardım dedi mi, şeytan her işini bırakıp onu yaptırana kadar uğraşır. Hz.Muhammed (s.a.v)

Kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz. Hz. Muhammed (s.a.v)

Düşünüyorum da şu hayatta neyi büyük konuştuysam, başıma geldi ,zamanında ettiğim büyük laflar geçiyor gözümün önünden acı ile gülüyorum ..
artık susuyorum,düşünüp içmden yorum bile yapmaya korkuyorum....




Gönül sızım isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #7 (permalink)
Gönül sızım
Özel Kardeşimiz

Standart





Bir şeyi yaparken neticeyi de hesap etmeli...
Everything we do has a consequence...
Yaptığımız her bir şeyin fiil, karar ,eylemin muhakak ki bir sonucu ,neticesinde bir şey olur..

Affetmek ve affedememek affetmemek mi bunu kime soruyorsunuz ego nefsinize mi yoksa kalbinize.aklınıza mı..?
direk boşasanız o 3 çocuğa kim sahip çıkacak toplum mu yoksa üvey baba mı..
Bazı insanlara büyük resmi göstermek zor çünkü ekranları küçük ..

Olaya daha büyük bir pencereden bakın Kişiselleştirmeyin!! Olaylara Nefsinizin penceresinden değil de Gönül ,bir BABA penceresinden BAKIN..




Gönül sızım isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #8 (permalink)
alikent
Yeni Kardeşimiz

Standart





Slm,

Alıntı:
Gönül sızım İsimli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Affetmek ve affedememek affetmemek mi bunu kime soruyorsunuz ego nefsinize mi yoksa kalbinize.aklınıza mı..?
aklıma soruyorum ama ego nefsimin cevabından etkileniyorum.

Alıntı:
Gönül sızım İsimli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Bazı insanlara büyük resmi göstermek zor çünkü ekranları küçük ..

Olaya daha büyük bir pencereden bakın Kişiselleştirmeyin!! Olaylara Nefsinizin penceresinden değil de Gönül ,bir BABA penceresinden BAKIN..
Haklısınız

Nefsimin dediğine değil aklımın dediğine büyük pencereden bakmalıyım.

Gönlumde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olanı gönlüme razı eyle yüce Allahım.

Dua ve sabıra ihtiyacim var

Selam ve dua ile




alikent isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #9 (permalink)
Allah'ın Kulu.
Kurallara Uymadı
Yasaklı

Standart





Alıntı:
Gönül sızım İsimli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bela insanın diline bağlıdır. Bir kimse bir şeyi (asla, kesinlikle, katiyyen) “yapmam” Ben olsaydım direk boşardım dedi mi, şeytan her işini bırakıp onu yaptırana kadar uğraşır. Hz.Muhammed (s.a.v)

Kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz. Hz. Muhammed (s.a.v)

Düşünüyorum da şu hayatta neyi büyük konuştuysam, başıma geldi ,zamanında ettiğim büyük laflar geçiyor gözümün önünden acı ile gülüyorum ..
artık susuyorum,düşünüp içmden yorum bile yapmaya korkuyorum....
Haklısınız efenim ama bu kabul edilir bişey değil . O kadın Allah katında tövbe etmediği sürece nedir düşünün bi.. Ben ciddiyim şeytan istediği kadar uğraşsın ben kendimi biliyorum .

Ve başıma gelse de böyle yapardım, Allah korusun.




Allah'ın Kulu. isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt   #10 (permalink)
Gönül sızım
Özel Kardeşimiz

Standart





Alıntı:
Allah'ın Kulu. İsimli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Haklısınız efenim ama bu kabul edilir bişey değil . O kadın Allah katında tövbe etmediği sürece nedir düşünün bi.. Ben ciddiyim şeytan istediği kadar uğraşsın ben kendimi biliyorum .

Ve başıma gelse de böyle yapardım, Allah korusun.
Bizler bu kadının, Allah katında tövbe edip etmediğini nerden biliyoruz Sinelerin özündekilerini yalnızca Allah bilir,biz bilemeyiz...
Tevbe, pişman olmak ve bir daha tekrarlamamaktır. Bu iki şey gerçekleştikten sonra ayrıntılara takılmanın yararı yoktur. . Geçmişi irdeleyip durmayalım.Geçmişi sadece üzerine bir şey inşaa edecekseniz geri getirin..yoksa Allah kerim deyip hayat yolumuza kaldığımız yerden devam edelim...kazananlarda ,kaybedenlerde ,kendilerine ettiler...

bir kimsesiz çocuğu evladlık aldığımda neden aldın diye sordular bilmiyorum dedim sadece kalbimde bu kararın doğru olduğunu hissetim doğru olanı yaptığımı tüm kalbim ile en ufak bir tereddüt duymadan biliyor ve inanıyordum...bazen ona, buna bizim yaptığımız ,verdiğimiz kararlar anlamsız gelebilir ama her insanın içinde bir ben daha var O tamam der ve kabulenir inanırsa gerisi hep faso fiso..İşte Bütün Mesele Bu kararın ile huzur bulmak..! Doğru karar verdiğini hissetmek her şey yerli yerinde olmak yerinde oturmak ......




Gönül sızım isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Alıntı ile cevapla

Bookmarks

Seçenekler
Konuyu değerlendir
Konuyu değerlendir:



Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

© Tüm Hakları Saklıdır.
Bu websitesinde Bulunan Yazılar
AKTİF KAYNAK LİNK belirtilmeden kullanılamaz.

Din